fredag 26. august 2011

Froskemateriale?

Jeg vet ikke helt, jeg...




















Jeg begynte på en jakke i Fin-garnet mitt basert på oppskrifta til Vivienne. Tanken var å lage noen lommer der hvor jeg har strikket inn tråder. Men jeg vet ikke om jeg skal fortsette. For det første ser det ut til at jakken bli i smaleste laget, og for det andre er det tungt å strikke frem og tilbake på tynne pinner. Nå er jeg riktignok nesten klar til å starte raglanfellingen, men jeg er ikke så veldig inspirert. Kanskje jeg skal rekke opp (frog = frosk) og begynne på noe annet? Eller kanskje jeg ser det an litt - jeg har ganske mye garn så jeg kan kanskje starte på et annet prosjekt og se om jeg trenger garnet fra denne til å fullføre? Hm...

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Fin farge og garnet har jeg hørt mye bra om selv om jeg ikke har prøvd det selv. Dersom du ikke er så veldig fornøyd med fasongen på jakken er det ingen vits å strikke den ferdig. Du kan jo begynne på noe nytt av resten av garnet, og når du trenger mer kan du jo "froske" av jakken :)
Lykke til!

strikkedilla sa...

Ikke alltid man blir helt fornøyd, men kjolen under var kjempefin.

Systro sa...

Dette såg jo fint ut, da, men om ein ikkje er insoirert..
Legg vekk arbeidet ei periode, strikk heller noko lite og lett, og om du fortsatt ikkje har lyst å fortsette etter det, er vel saken klar?
Eg anbefaler pulsvarmere, det er lett å strikke, vert fint uansett og er gjort i ein (nesten) fei..
Systro

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...