fredag 3. februar 2012

Lilla

7 kommentarer:

Elisabeth sa...

Lilla sjal ? Lilla er en av favorittfargene mine, den finnes i så mange fine nyanser :)

mimouna sa...

Jeg liker også lilla. Og er litt nysgjerrig på hva du strikker. Økinger på midten ser litt sjal-aktig ut, eller er det bare lureri? Det får vi vel se etterhvert.


God helg. :)

Magnhild sa...

Herlige farger! Lilla er verdens fineste farge synes jeg. Holder på å strikke omslagsbodyen din etter oppskrift i "Myk start". Har nesten et helt erme igjen, så er den ferdig. Falt for den med èn gang jeg såg bildet i boken. Følg med på http://magnhildn.blogspot.com/ om du vil se reultatet når jeg legger den ut =). Flott at du deler en så fin oppskrift!

Helene sa...

Er dette premien kanskje?

Charlotte sa...

Takk for hilsen i bloggen min :) Ikke så stort å takke for at jeg snakker om deg i min blogg egentlig, du har faktisk en veldig stor del av æren for min strikkeglede og det at jeg turde å begynne å blogge :) Det går vel litt opp og ned med bloggslysten i blant, men håper du kommer tilbake snart :)

Charlotte sa...

Takk for hilsen i bloggen min :) Ikke så stort å takke for at jeg snakker om deg i min blogg egentlig, du har faktisk en veldig stor del av æren for min strikkeglede og det at jeg turde å begynne å blogge :) Det går vel litt opp og ned med bloggslysten i blant, men håper du kommer tilbake snart :)

Linda sa...

Hov, jeg opdagede lige at jeg ikke abonnerede på din nye blog :o(
Og så har du endda været i København, jeg ville rigtigt gerne have inviteret på middag :o((((
Du må meget gerne skrive til mig næste gang du skal afsted....
Men nu har jeg øje og øre på dig igen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...