søndag 27. mai 2012

Grønn gjettekonkurranse

Disse hanskene har jeg designet selv med utgangspunkt i et mønster fra Selbuvotter-boka til Terri Shea. Jeg lurer på om det er noen av mine blogglesere som klarer å se/gjette hvem figuren på håndbaken er? Som et lite tips kan jeg nevne at lusemønsteret i hvert hjørne av håndbaken skal se ut som vaffelhjerter.



















Mønster: Selvtegnet mønsterdiagram til håndbaken, masketall og øvrig mønster fra Terri Shea.
Garn: Pt3 (samme som Rauma Finull omtrent)
Pinner: 2,5 mm (?)
Hot? Mottakeren ble veldig glad for disse og har brukt dem hele vinteren.

9 kommentarer:

Hege sa...

Veldig stilige hansker!
Hmm, det må vel kanskje være Buster dra Dunderly? Vet han er glad i vaffler ;) Endre og jeg leste boka høyt rundt juletider, og han likte den veldig godt!

GrenDesign sa...

Det er Shrek! Og de er vildt seje!

Charlotte sa...

Ligner på Shrek ja :)

Losarinas mor sa...

Det ved jeg ikke..Men de er sørme flotte ! Sikke et arbejde :-)

duBedåre sa...

Jeg syns også det ligner på Shrek, men han er vel mer opptatt av gørr enn vafler? Flotte votter uansett!

Elisabeth sa...

Det er nok mest sannsynlig Buster siden de er strikket av deg :) Kan tenke meg hvem mottager av hanskene kan være, er de i herrestørrelse? Kjempefine er de i alle fall, og fargene er nydelige.

Ulla sa...

Shrek? De er i hvert fald mægtig fine :-)

Guro sa...

Han kjenner jeg igjen! Buster fra Dunderly! Kjempekoselige bøker og spill:-)

Kjempefin blogg du har!

Lena sa...

Hmmmm, Shrek?
Lækre er de i hvert fald!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...