onsdag 6. juni 2012

Grønn fasit

I denne gjettekonkurransen var det tydelig at de norske leserne, og særlig de med barn i riktig alder, stilte skarpest. De grønne strikkevottene portretterer ganske riktig monsteret Buster fra Dunderly.


Dunderly er et nytt norsk barnebokunivers, og jeg kan røpe at jeg har et nært forhold til en av opphavsmennene. Som et resultat har hele familien et nært forhold til monstrene i Dunderly. Jeg har allerede fått bestilling på flere votter med det rosa smårollingemonsteret Moi og det turkise hurra-meg-rundt-monsteret Bulder, så det kan hende det dukker opp flere monster her på bloggen etterhvert.

Hvis du vil bli bedre kjent med Buster og de andre monstrene kan jeg anbefale et besøk i nettbokhandelen Pangbok. Der er både bøker, musikk, spill og kosedyr fra Dunderly til salgs, i tillegg til mange andre gode bøker og lydbøker med pang i!

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Jeg har vært på Pangbok, og det er sikkert marked for dine votter der også ;) Bare du orker å strikke mange nok par da.....
Dunderly er jo er fantastisk konsept som fenger ungene, du får hilse opphavsmannen din og si det :) Blir spennede å se om flere figurer dukker opp på vottene dine....

Fuglemamma sa...

He he, jeg tror ikke jeg har nok tid til å begynne å strikke votter for salg, selv om det hadde vært morsomt. Det var veldig mye vanskeligere å lage mønsterdiagram enn jeg hadde trodd, men siden opptil flere her skjønte hvem det skulle forestille er jeg fornøyd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...