fredag 19. oktober 2012

Blogghjelp: Hvordan får jeg vist frem alle blogger jeg leser?

En av mine viktigste kilder for å oppdage nye fine blogger er anbefalingene i margen hos andre bloggere. Margen i min egen blogg er også stedet hvor jeg vanligvis oppdager nye innlegg fra de bloggene jeg allerede følger. Men av en eller annen grunn er det ikke alle de bloggene jeg følger som automatisk dukker opp i margen. Hvorfor ikke? Og hvordan kan jeg få vist frem alle de bloggene jeg følger i høyremargen?

Bmrk: Ikke-helt-blogger-autodidakt-likvel-viste-det-seg...

5 kommentarer:

Losarinas mor sa...

Åh, jeg er ked af ikke at kunne hjælpe, for jeg er ikke særlig computer klog.
Håber du får hjælp !
Denne blogger(http://belladotte.blogspot.dk/(, er sød til at hjælpe og hun kan også forklare, hvordan du får fjernet de der kodeord vi skal skrive, når vi skal kommentere hos dig.

Magnhild sa...

Hei!

Du går inn på følgende

- Utforming
- "Legg til gadget"
- Velg "Bloggliste" i vinduet som kommer opp

Til slutt må du legge inn bloggene

Forståelig? =)

Hilsen Magnhild
http://magnhildn.blogspot.no/

Fuglemamma sa...

Tusen takk Magnhild! Nå fikk jeg det til slik jeg ønsket det.

Fuglemamma sa...

Losarinas mor, jeg tror jeg må prøve å ta bort ord-verifiseringen ja. Det begynner å bli stadig vanskeligere å skrive inn ordene jeg blir bedt om på andres blogger, så jeg kan tenke meg at det blir kronglete her også.

Magnhild sa...

Supert =) Kjekt å være til hjelp!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...