torsdag 27. desember 2012

Om å beseire mørketid med sterk rosa

Jeg har en blogg-heltinne. En av de tøffeste og seigeste damene jeg vet om, som dessuten har den herligste humor og et helt eget blikk på verden. Det gjenspeiles tilogmed i bloggtittelen hennes - Strik til marsvin. På selveste julaften fikk jeg en gave fra denne flotte damen. Og for en gave!





















200 gram av Rasmila´s Yndlingsgarn (ull/bomullsblanding) i fargen sterk pink. Sammen med oppskrift på en flott sjal, et koselig kort og en krukke med godteri som jeg bare kan beskrive med det engelske ordet quirky (skjørt og sjarmerende): Lakriskuler dekket med melkesjokolade. Søt på utsiden, overraskende tøff inni. Akkurat som Linda.

Garnet er allerede på pinnene, og oppskriften som er ganske enkel og grei med tykke pinner og dobbelt garn passer så veldig godt akkurat nå. Jeg skulle så gjerne hatt en lang juleferie, men i stedet er jeg i gang med en to ukers jobbspurt, med tidligere morgener og lange dager. Trøsten er at det tar slutt en gang. Og i mellomtida skal jeg strikke noen pinner med sterkt rosa garn hver gang jeg begynner å tvile. Tusen, tusen takk Linda!

6 kommentarer:

Elisabeth sa...

Så heldig du er og så fortjent. Du er en inspirator for mange og har en flott blogg. Får håpe du får nyte litt julestemning tross mye jobb. En riktig god romjul ønskes.

tanterne sa...

Dejlig gave du der fik. Gid det var mig.
Glædelig jul

Kaylovesvintage sa...

love that color,very pretty

Snertne sneller og små nøster sa...

Så flott gave :-)

Godt nyttår - klem Siv

Charlotte sa...

Godt nytt år!! :) Takk for koselig blogglesning i 2012. Kjempefin gave! Jeg liker rasmillas yndlingsgarn. Det er så lett og mykt.

frøken ij sa...

Gaver er gøy. Garn er gøy. Farger er gøy. Satser på at 2013 også blir gøy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...