tirsdag 19. mars 2013

Snøklokker og påskeliljer

De hvite hanskene mine er endelig ferdige. En lang flytur i to etapper, og vips var se siste fire fingrene på plass. Og som dere ser har jeg reist til våren.

Faktaboks:
Oppskrift: Merike's gloves fra boka Folk knitting in Estonia
Garn: Røros lammeull fra Rauma
Pinner: 2mm hanskepinner fra KnitPro
Hot? Ja, de er varme og tettsittende og vakre. Når jeg kommer hjem skal de få seg en lett vask for å binde fibrene litt sammen og unngå slitasje så lett, etter råd fra Husfliden.





8 kommentarer:

Lea sa...

Intet mindre end fantastiske er de blevet.
Her er helt dækket at sne, så ingen blomster her.

Sassas mamma sa...

Å, det ser så deilig ut med vår! Måtte den komme raskt her til lands også:)
Vakre vanter ble det, de ser delige og praktiske ut!

Elisabeth sa...

Nydelig vakre hansker og fine bilder av etterlengtet vår :)

Snertne sneller og små nøster sa...

Nydelige! Og jeg syns du har vært rask jeg :-D

Ha det godt - klem Siv

Ulla sa...

Smukke - tak for link til mønster.

tanterne sa...

Der kommer til at gå mange måneder før du har slidt hul på de nye handsker.

Liisa sa...

Så vackra!

Linda sa...

De er Så yndige! Åh, du har forår.... her er der sne og sne - idag er der i det mindste også sol. Måske man skulle gå ud at finde nogle vintergækker.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...