søndag 12. mai 2013

Hytte

Som jeg nevnte for noen innlegg siden har vi kjøpt oss ei hytte. Den er ikke stor, og den er ikke fancy. Men jeg tror potensialet for gode stunder er stort. Både med strikketøy, løpesko, turstøvler og kanskje til og med i bikini hvis sommeren slår til. Jeg gleder meg! Her er noen bilder fra sånn som det ser ut nå, med en del nye tekstiler og mer stilrent peis-tilbehør men fortsatt med de gamle møblene som fulgte med på kjøpet og mange mulige endringer underveis.







9 kommentarer:

Fríða sa...

det ser rigtig, rigtig hyggeligt ud!
kh.fra Island
Frida

Monstermønster sa...

Gratulerer med hytte! Stort potensiale for fine dager der, ser det ut som.

Losarinas mor sa...

Hvor dejligt !!!

Ulla sa...

Tillykke, den ser rigtig herligt ud.

Elisabeth sa...

Gratulerer! Her kommer dere helt sikkert til å trives :)

Lena sa...

Tillykke med hytten - det ser ud som et dejligt sted at koble af - og strikke. Fine strømper i sidste indlæg, en god måde at få lidt ro på det selvstribede.

Synnøve sa...

Gratulerer med nytt trivsels-krypinn, her blir det nok mange fine stunder! Kjekt at du ville bli med på giborten min :)

Katrine sa...

Gratulerer med hytte! Vi har akkurat kjøpt nytt hus, å det er så spennende :D

Liisa sa...

Härligt med en hytte! Elda i kaminen och en stickning! kos deg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...