mandag 29. juli 2013

Å finne roen

Når dagen har vært lang og kvelden kommer seint er det ikke alltid så lett å legge seg likevel, verken for voksne eller barn. Lerke klaget på kløete myggstikk og fikk litt Aloe Vera-krem på. Jeg sa at det var en krem som roet ned huden, og det syntes hun hørtes bra ut. Når hun endelig var i seng sa jeg at jeg skulle komme snart og legge meg selv. Jeg måtte bare finne roen først. "Du kan jo smøre deg med sånn krem, mamma." Ja, kanskje det? Eller jeg kan smøre meg med litt hullstrikk og tynn islandsull.

PS. Lopapeysaen er ferdig, og den ble deilig varm og veldig fin. Bilder følger senere.

4 kommentarer:

Fríða sa...

gleder mig til å få se, både genser og sjal.
kh.fra Island
Frida

Miri sa...

Hi hi- ja, nogen gange kunne vi trænge til et beroligende aloe bad :)

Lena sa...

Ja - strik er dejligt beroligene.
Vi var på Marina di Venezia i Italien - meget lækker (og stor) plads. Kan anbefales.

Elisabeth sa...

Man skal tenke seg om før man sier noe til barna, de husker alt man har sagt ;) Blir spennende å se det ferdige produkt, både dette og det du er ferdig med allerede :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...