søndag 10. november 2013

En slags adventskalender, versjon 2

I fjor prøvde jeg meg på å lage en slags adventskalender. Jeg rakk ikke så mange luker som jeg hadde håpet på, og kanskje burde jeg ta hintet. Førjulstida blir neppe noe mindre hektisk i år, selv om noen store stressmomenter tross alt er ryddet av veien.

Men under mottoet om at et nederlag alltid er en god anledning til å prøve igjen tenkte jeg at jeg skulle lage en slags adventskalender i år også. Innholdet vil for det meste være strikke- eller håndarbeidsrelatert, og det går an å komme med ønsker om spesielle luker. Gjestebloggere er også velkomne, om noen har lyst til å lage en luke for meg? Kanskje blir det også gjort en kobling til et godt formål - jula handler jo om å gi.

Håper at det er noen som har lyst til å være med og åpne adventskalender hos meg. Meld dere gjerne som følgere, det er så hyggelig!

Det er 20 dager igjen til advent. Jeg gleder meg, jeg.

4 kommentarer:

Miri Vandre blandt ege sa...

Jeg følger med spænding :)

Snertne sneller og små nøster sa...

Så spennende - gleder meg til å følge med :-))

Ha det godt - klem Siv

frøken ij sa...

Jeg gleder meg også til advent. Selv om det er gøy med jul, så holder jeg en knapp på adventen ;) Forventninger, glede og forberedelser. I dag har jeg kjøpt gløgg og pepperkaker - de skal ikke spise enda! - det var nemlig tilbud, like greit å begynne planleggingen nå ;)

tanterne sa...

Jeg vil i hvert fald gerne kigge forbi, - også selv om det ikke skulle blive til en 'låge' hver dag.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...