tirsdag 10. desember 2013

10. desember: litt frynsete

Jeg er fortsatt syk, og nå har det gått i bihulene. Det er ikke morsomt, jeg har ikke tid til å være syk (hvem har vel det?) og jeg har måttet melde avbud til viktige ting. Men det går jo over før eller senere, og mens jeg venter kan jeg som Lena påpekte i allefall strikke. Det er så gøy å strikke med platulopi. For de som ikke kjenner dette garnet så er det snakk om ull som er kardet og dratt ut i en tynn stripe men ikke spunnet. Da skjer det lett at garnet ryker. Men det er også legg å fikse det. Man legger bare trådendene over hverandre i den ene hånda, gnir fort fremover tilbake med den andre, og vips!





7 kommentarer:

Elisabeth sa...

Ser ut som veldig kjekk strikk. God bedring, det er ikke greit å være syk i adventstiden :(

Miri Vandre blandt ege sa...

Godt du kan strikke :) Rigtig god bedring !

Snertne sneller og små nøster sa...

Spennende :-) Hvordan hold er det i plagget etter at det er ferdig da?

Masse god bedring til deg - klem Siv

Bente Simone sa...

Det ser så deilig ut det garnet. Kos deg med strikkingen mens formen stiger. God bedring!

Linda sa...

Stakkels dig, god bedring! Hvor ser strikkeriet spændende ud, så er det måske næsten til at klare at være syg...

Lea sa...

God bedring. Det ser lækker ud, det uspundet garn, og bliver flot og fyldigt når man strikker.

Liisa sa...

Å, nej! Krya på dig! Plötu lopi är ju bara så härligt att sticka med!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...