mandag 2. desember 2013

2. desember: Justeringer







































I denne bunken ligger noen nesten ferdige hjemmestrikkede julegaver. De trenger bare noen små justeringer, dampes eller vaskes og strekkes litt, før de kan pakkes pent inn og gis til noen jeg er glad i. Andre hjemmestrikkede gaver finnes enda bare inni hodet mitt. De fleste av dem kommer nok ikke ut derfra i år heller. I tillegg til at det ikke er nok timer i døgnet, har skuldrene mine sendt noen signaler om at det ikke er noen god idé å bruke alle de timene som er tilgjengelige til strikking heller. Jeg synes det er skikkelig dumt. Men jeg jobber med å justere meg selv. Det var det der med at det som er, er godt nok. Vanskelig. Men viktig.

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Jeg synes det ser ut som du har mange fine og myke gaver i haugen din. Det er nok mange som blir riktig glad for pakke fra deg denne julen. Jeg har nok også strikket flere gaver i hodet enn jeg har fått ferdigstilt i praksis. Prøver å etterkomme ønsker om myke gaver til tantebarna siden de har spurt så fint :)

Snertne sneller og små nøster sa...

Heldige dem som får de fine gavene :-) Jeg hører etter med en eneste gang skuldrene mine sier i fra - det var en gang jeg ikke gjorde det, og det resulterte i betennelse og null strikking i 3-4 mnd :-(

Ha det godt - klem Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...