lørdag 7. desember 2013

7. desember: Gavejustering og planer om adventsgaver

Jeg har brukt dagen i dag på å justere på julegaver som var ferdig strikket men viste seg å være for små. Et par sokker har gått fra Str 35 til ca Str 37 (håper jeg), og nå holder jeg på med en lue som kanskje egentlig burde vært rukket helt opp, men jeg prøver å redde den på halvveien. Ellers har jeg blitt fryktelig forkjølet, også har jeg pønsket på å ha en liten adventsgaveutdeling her i bloggen. Alle som legger inn kommentar den dagen adventsgaven annonseres skal selvsagt få et lodd, men i tillegg tenkte jeg at alle som har kommentert før det også får et bonuslodd. Jeg er nemlig veldig glad i å få kommentarer på det jeg skriver - hvem er ikke det;-) Ha en god lørdagskveld!



2 kommentarer:

Hege sa...

Får håpe sokkene blir passe. Selv syns jeg det er vanskelig å strikke sokker til andre når jeg ikke kan prøve underveis..
Holder på med vottestrikking ennå, så får vi se hvor mange som får votter til jul da. Forhåpentligvis rekker jeg alle jeg har planer om.
Ha ei fin helg :)

Lea sa...

Du er sgu så dygtig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...