søndag 8. desember 2013

8. desember: Pakkekalender

Noen pakker er det jo også koselig å ha i adventskalenderen. Vi har en kurv med gaver til de dagene da jeg vet at jeg ikke kommer til å rekke å gjøre noe særlig andre koselige aktiviteter. Nå har jeg slengt oppi en annen pakke - den er til dere. Den inneholder garn som egner seg spesielt godt til sjal. Hvis du har lyst på kalenderpakke legger du bare igjen en kommentar her, helst med informasjon om bloggside eller epost-adresse slik at jeg kan få tak i deg om du vinner. De som har kommentert på andre innlegg i kalenderen får et bonuslodd.

Jeg trekker mottaker av pakken den 9. desember klokka 21, og det vil si at fristen for å legge inn kommentar/lodd er 9. desember klokka 20.30.

8 kommentarer:

Lena sa...

Jeg lægger et lod i!
Jeg håber forkølelsen er ved at foretage sig - men ellers er det jo altid en god undskyldning for en varm kop the i sofaen med sweateren til manden!
God søndag aften.

Anna sa...

Jeg vil gjerne være med.. =)
Ha en fin kveld! =)

Lea sa...

Det er spændende, utroligt du har lyst til dette.

Marte sa...

Hurra for adventsgaver! Jeg vil gjerne være med på trekning :)
Ha en fin førjulstid og god bedring!

Snertne sneller og små nøster sa...

Så koselig at du tenker på oss i pakkekalenderen din også :-)

Ha det riktig godt - klem Siv

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med:)

kristin@dyrhaug.org

Miri Vandre blandt ege sa...

Hvor er du gavmild- helt i julens ånd :)
Jeg vil meget gerne have et lod- her hvor jeg bor, er det godt at have strikkede sjaler :)

Liisa sa...

Nu har jag äntligen fått ro att titta igenom bloggen din. Vilken trevlig kalender du har och hoppas att du koser dig ordentligt med dina stickningar. Om det inte är för sent vill jag också gärna lägga en lott :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...