mandag 9. desember 2013

9. desember: En bursdagsgave og en kalendergave

Vinteren er virkelig ikke tiden for strikkebloggbilder. Jeg får nesten aldri tid til å ta dem ute i de få timene med halvdagslys, og inne blir de uskarpe og uklare i fargene. Men altså, jeg har strikket en lue som matcher hanskene jeg blogget om i mars. Dette bildet yter hanskene langt mer rettferdighet. Luen er egenkomponert på grunnlag av det samme mønsteret som er i hanskene. Begge deler har blitt gitt i bursdagsgave til min mor, for å matche dette sjalet som hun fikk i fjor.



Vinneren av adventskalendergaven fra i går ble Lea, som har bloggen med det flotte navnet http://strikkerforlyst.blogspot.no/. Som lovet skal hun få garn som passer til å strikke sjal av. 

Det kan hende det blir en gave eller to til senere i kalenderen. Reglene for denne gaven kommer til å gjelde også for neste trekning, nemlig at alle som kommenterer på innlegg i kalenderen (etter 8. desember) får et lodd hver, og så får alle som kommenterer på gaveinnlegget et lodd.

5 kommentarer:

Husmorspira sa...

Så fint med en match! Solid stykke arbeid begge deler, her kan du gå med hevet hode :)

Anonym sa...

Fint sæt du har lavet :)
Hilsen Conny

Lea sa...

Tusind tak og din gave. Og link.
Den er super fin din hue, du er dygtig, og din Mor bliver så fin.
Jeg svarer på mail.

Miri Vandre blandt ege sa...

Et meget elegant sæt- hun er heldig din mor :)

Elisabeth sa...

Dette er aldeles nydelige hansker, og jeg husker at jeg kjøpte boka etter at du strikket ditt første par hansker eller votter der i fra. Kom meg aldri i gang med noe fra boka, men jeg blir jo pensjonist en gang ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...