onsdag 1. januar 2014

Nyttårsgave til dere, og til meg selv

Den siste adventskalendergaven ble visst en nyttårsgave. Men altså - en liten garngave som passer til sjalstrikk skal deles ut. Alle som skriver en kommentar til denne posten får ett lodd hver. I tillegg får alle som har kommentert på andre poster i julekalenderen etter forrige gave ett bonuslodd. Vinneren trekkes mandag 6. januar, og annonseres som kommentar i denne bloggposten.

Nyttårsgaven til meg selv? Jeg skal gi meg selv mer tid i 2014. Det skal jeg gjøre ved å være mindre på internett og sosiale medier enn jeg har vært i 2013. Det betyr bl.a. mindre tid også her i bloggen, og på andre blogger. Det blir med andre ord ikke noen nye innlegg på en stund.

Ønsker alle sammen et 2014 med rom for akkurat det dere drømmer om!


12 kommentarer:

Lena sa...

Godt nytår! Mere tid er altid godt, men jeg håber også vi ser et indlæg fra dig i ny og næ.

frøken ij sa...

Godt nyttår til deg også! :D
Mindre tid på dataen hjelper på produktiviteten. Jeg bruker merkbart mindre tid på nettet etter at vi flyttet, ikke like gøy å sitte på rommet mitt å surfe når "alle" andre sitter på stua (den forrige leiligheten var så liten at dette lett lot seg kombinere ;)
Strikkeønsket mitt for 2014 er Sinnasaujakka. Når jeg bare kommer tilbake til Trondheim så skal jeg kjøpe garn og sette i gang sporenstreks :D Ellers skal jeg ta det som det kommer.

Bente Simone sa...

God nyårsplan. Tid er viktig. Godt nyttår!

Anonym sa...

Tak, også godt nytår til dig - og god ide at prioritere sin tid :)
Hilsen Conny
Conny (@) familienfisker . Dk

Elisabeth sa...

Godt nyttår! Tid er et vidt begrep, og behovet for tid kan endre seg underveis. Men akkurat nå er det fint at du prioriterer deg selv dersom du føler behov for det. Lykke til med det nye året :)

Fríða sa...

godt nytårsforsæt, og lykke til med det!
kh.fra Island
Frida

Lea sa...

Godt nytår. håber du får tid til at strikke og dele billederen med os.
Godt 2014

Systro sa...

Supert nyttårsforsett! Godt nytt år til deg!

Liisa sa...

Gott nytt år! Jag hoppas att du får ett fint år och att du ser till att ta väl hand om dig och de dina. Bloggvärlden är trots allt inte den verkliga världen, även om jag kommer att sakna dina inlägg. Men jag vet ju att du finns där och hoppas att du får mycket stickat och mycket tid för att vara ute i vårvinterljuset när det kommer tillbaka till norr. Kjæmpeklem (=mitt försök till jättekram på norska)

Hanne sa...

Godt tenkt! Det er viktig å ta vare på seg selv! Og da er tid den viktigste ingrediensen...

mimouna sa...

Nettet er en skikkelig tidstyv ja! Ønsker deg og dine alt godt i 2014. :)

Lea sa...

Så blev jeg færdig med din fine garn gave. Ligger på blog.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...