søndag 16. mars 2014

Sol, snø, sjø og saueull

Av restene fra de lopapeysaene jeg har strikket ble det tykke og deilige votter. De lyse grå er mine og de har allerede blitt så mye brukt at mønsteret har blitt litt sammentovet. De sauesvarte har mannen fått, og han likte dem godt selv om de altså ikke er like velbrukte enda. Og så har sjalet jeg strikket i entråds lopi endelig blitt strukket og klart til fotografering. Jeg lurte jo underveis på hvordan fasongen ble. Nå er fasit klar og joda, det ble sjal. Jeg har gjort noen feil i den store blondekanten, men det ser ut til at juksinga mi ble helt akseptabel.









3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Så koselig å se deg på bloggen igjen! Nydelige votter, de likte jeg virkelig. Nyanser i grått er vakkert, akkurat som du skriver i innlegget under :)Sjalet ble nydelig også!

Ulla sa...

Smukke billeder af både natur og strik. Herligt at høre nyt fra dig igen.

Hege sa...

Flott å ha deg tilbake :)
Vottene ser varme og gode ut og sjalet er utrolig vakkert.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...