torsdag 17. juli 2014

Livet altså...

Det suser liksom avgårde. Innimellom får jeg ikke tid til å strikke en gang, og når jeg får det har jeg i alle fall ikke tid til å blogge om det. Og det jeg har mest tid, dvs på hytta, har vi kjempedårlig mobilnett. Så dermed blir det lange perioder med stillhet het, og jeg har svart samvittighet overfor Silkesauen som skulle ha fått post fra meg for lange tider siden. Men kanskje det hjelper å si det høyt? Og mens jeg venter på tid og ork til å ta bilder av den nye gråstripete restegarnskofta mi kan jeg jo vise frem en ny islandsk jakke på pinnene sammen med en koftekledt arm. 

4 kommentarer:

Liisa sa...

Det höres gott att du hellre stickar än bloggar. Det är svårt att få tid till allt ;) Det ser ut att bli en fin islandströja! Hoppas du får en fortsatt fin sommar!

Lea sa...

Vi har 25/30º strikker ikke men nyder livet.

Elisabeth sa...

Så godt å høre fra deg igjen :)

Monstermønster sa...

Kjekt med et lite livstegn !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...